lauantai 22. joulukuuta 2012

Joulupukin sylissä

Viime viikon perjantaina vietettiin työpaikkamme pikkujouluja ja paikalle oli saapunut itse Joulupukki! Pukin syliin pääsi istumaan ja kuiskaamaan Pukin korvaan joululahjatoiveensa. Pukin kulkusiakin olisi kuulemma saanut kilistellä, mutta sen minä jätin tällä erää väliin ;)

Pukin sylissä minun lisäkseni ihana Anna




























Pikkujoulut olivat erittäin onnistuneet. Aino pieni harmitus oli minulla se, kun jouduin lähtemään bielistä kesken kaiken, kun olin vanhemmille luvannut lähteä heidän kanssaan lauantaina katsomaan Kristina från Duvemålaa. Harmitus kyllä kaikkosi lauantaina kun olin nähnyt esityksen, oli aivan uskomattoman mahtava! Suosittelen lämpimästi! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

AddThis

Related Posts with Thumbnails