lauantai 17. joulukuuta 2011

New Delhi

Hiljaisuus blogin puolella on johtunut pitkälti työmatkasta, joka suuntautui New Delhiin. Lähdin matkaan torstai-iltana ja palasin takaisin Suomeen tiistai-iltapäivänä. Kyseessä oli siis todellinen tehoviikonloppu töiden merkeissä. Vaikka kyseessä olikin työmatka, ehdin onneksi hieman tutustua New Delhiin perjantai-iltapäivänä.

Lähdin hotelliltamme kävellen kohti India Gatea, mutta ennen kuin kerkesin sinne, minut pysäytti tuktuk-kuski ja kyseli minne olin menossa. Kerroin, että olen New Delhissä ensimmäistä kertaa, ja että haluan nähdä hieman kaupunkia. Kuski lupasi ajelluttaa minua tuktukillaan n. 2 h ja veisi minut kiertoajelun päätteeksi shoppailemaan. Hinnaksi tälle kiertoajelulle tuli n. 3 €.

Kun muutama nähtävyys oli tullut nähtyä, niin kuski vei minut basaariin shoppailemaan. Tarkoituksena minulla ei ollut mitään ostaa, mutta reilu tunti myöhemmin poistuin basaarista kahden silkkimaton kanssa. Hinnasta sain tingittyä 50% ja olen erittäin tyytyväinen ostoksiini. Nyt matot koristavat makuuhuoneeni lattiaa.

Tässä muutamia kuvia matkan varrelta:












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

AddThis

Related Posts with Thumbnails