keskiviikko 10. marraskuuta 2010

Ostoslistaa

Kuten mainitsin aikaisemmin olen piakkoin lähdössä pikkujouluristeilylle ihanien tyttöjen kanssa. Kyseessä on 22 tunnin risteily Helsingistä Tallinaan Baltic Princess -laivalla. Tätä risteilyä on odotettu jo edellisen pikkujouluristeilyn päätyttyä. Ihanaa päästä ihan tyttöjen kesken risteilemään, nauttimaan toistemme seurasta, syömään hyvin, juomaan hyvin, tanssimaan ja juoruamaan. Eli siis perus tyttöjen juttuja :)

Sen lisäksi, että odotan kaikkea yllä mainittua odotan myös shoppailua laivalla, lähinnä hajuvesi- kosmetiikkashoppailua. Ostoslistalla on muun muassa uusi hajuvesi, puuteri ja meikkivoide. Näiden lisäksi haluaisin ostaa muutaman punkkupullon ja samppanjaa.

Hajuveden osalta valinta on jo melko varma. Olen jo pitkään havitellut Viktor & Rolf:n Flowerbomb -hajuveden perään, joten se taitaa päätyä ostoskoriin tällä risteilyllä.

Kuva täältä.


Puuterin osalta valinta on myöskin jo tehty. Olen jo vuosikausia käyttänyt Cliniquen Stay-Matte Sheer Pressed Powder:a ja se lähtee mukaan tälläkin kertaa. 

Kuva täältä.

Meikkivoiteen suhteen onkin sitten kysymysmerkkejä. Olen tähän menessä käyttänyt monta eri merkkiä ja viimesin on Lumenen Hydra Drops, jonka valmistus on lopetettu. Joten nyt pitäisi löytää joku hyvä tämän Lumenen tilalle, johon olen ollut todella tyytyväinen.

Viineistä ehdoton on Masi Campofiorin Ripasso ja samppanjasta Lanson Rosé.

Kuvat täältä ja täältä.

Eli luultavaimmin tälläistä löytyy tämän tytön ostoskasseista kun kotiutuu risteilyltä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

AddThis

Related Posts with Thumbnails