torstai 19. huhtikuuta 2012

Hyvällä mielellä

Tänään aamulla yllätyin kyllä niin positiivisesti kuin vain olla ja voi.

Kuten olen joskus aiemmin kertonut, kuljen töihin junalla. Junamatka kestää noin tunnin suuntansa ja aamuisin yleensä nukun tuon matkan. Iltapäivisin luen Hämeen Sanomia, kirjaa tai teen töitä.

Tämän päiväinen aamu oli siitä vähän erilainen, sillä sen sijaan että olisin jäänyt Pasilassa junasta, jatkoinkin keskustaan. No tämäpä sai tuntemattoman kanssamatkustajan huolestumaan, kun en ennen Pasilaa herännytkään. Ystävällisesti hän herätti minut ja kysyi enkö jäisi tässä pois. Hymyilin ja sanoin, että tänään jatkan poikkeuksellisesti keskustaan ja kiitin häntä huomaavaisuudesta.

Olin todella otettu tästä kiltistä kanssamatkustajasta. Eipä ole minun kohdallani koskaan aikaisemmin näin käynyt, vaikka muutaman kerran aikaisemminkin olen jatkanut keskustaan ja joskus jopa meinannut missata Pasilan, kun olen nukkunut. Tulin tästä jotenkin todella hyvälle tuulelle. Pienistä asioista voi joskus hyvä mieli olla kiinni :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

AddThis

Related Posts with Thumbnails