perjantai 17. elokuuta 2012

Hurahtanut

Olen nyt ihan hurahtanut jumppaamiseen. Kun viime vuoden lokakuussa oli motivaatio täysin hukassa, niin nyt sitä motivaatiota on vaikka muille jakaa. Välillä oikein harmittaa jos jää joku jumppakerta väliin. Kesälomani aikanakin kävin useamman kerran viikossa jumppaamassa, kun aikasempina kesinä liikunta on jäänyt enemmän tai vähmmän unohduksiin. Sen lisäksi että olen käynyt ryhmäliikuntatunneilla, olen käynyt Emman kanssa pyöräilemässä.

excercise4


Minulle ryhmäliikuntatunnit toimivat kaikista parhaiten, sillä sieltä saa tsemppiä niin ohjaajalta kuin muista jumppaajista. Jos minun pitäisi yksin lähteä lenkille tai mennä salille rehkimään en jaksaisi sitä kuin pienen hetken.

excercise


Minun lemppari ryhmäliikuntatunnit tällä hetkellä on BodyCombat ja CXWorx. Lisäkis olen myöskin ihan hurahtanut kahvakuulaan. Tällä hetkellä tulee käytyä jumppaamassa 3-5 kertaa viikossa riippuen vähän viikon muista menoista.

excercise2


Vaikka välillä tunnilla tuntuu, että ei millään jaksaisi ja kunto loppuu kesken, on fiilis tunnin jälkeen mitä parhain. Ja olen myöskin huomannut olevan paljon virkeämpi noin muutenkin, kun tulee liikuttua enemmän. Nyt toivotaan vaan, että tämä motivaatiotaso pysyy :)

excercise3


Miten siellä ruudun toisella puolella, käyttekö te jumpissa, lenkillä tai salilla?


Kuvat lainattu: weheartit.com

2 kommenttia:

  1. Oj, jag önskar också jag hade motivationen. Men som du säger det skulle va bättre om man hade någon att jumppa med. Är man ensam kommer ofta de där ursäkterna.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja, jag får nog tacka min kompis Elina att hon i vårvintras fick mig att komma med henne på jumppa, annars skulle nog soffan ha vunnit helt överlägset :D

      Poista

AddThis

Related Posts with Thumbnails