keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Ankan Elämää on Instagram

Kaikki Windows Phone käyttäjät tietävätkin, ettei Instagram ole saatavilla Windows Phonelle. Tämä on harmittanut ainakin minua ihan vietävästi, sillä napsin jonkin verran kuvia kännykällä aina kun olen jossain menossa ja minusta olisi hauskaa voida päivittää näitä kuvia Instagramin kautta muille nähtäviksi.



Eilen sähköpostiini tupsahti uutiskirje Nokialta, jossa mainittiin sovellus nimeltä Instance, jolla pystyy käyttämään Instagramia Windows Phone 8:lla. Minä tyttö otin heti ja latasin ko. sovelluksen Marketplacesta ja niin minulla on nyt Instagram käytössä. Ihan kaikkia Instagramin ominaisuuksia sovelluksessa ei ole (tietääkseni), mutta hyvin on aikanakin minun osalta riittänyt ne ominaisuudet jotka Instancesta löytyvät. 



Eilen siis latasin puhelimelleni tuon Instancen ja muutamat kuvat sinne jo lisäsinkin. Minut löytää Instagramista nimimerkillä @ankan_elamaa.

Sitä alkuperäistä sovellusta odotellessa... ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

AddThis

Related Posts with Thumbnails