torstai 29. marraskuuta 2012

Dear Santa!

No niin. Alkaa joulu olemaan sen verran lähellä jo, että voisin kertoilla hieman joululahjatoiveistani. Yhden joululahjatoiveenhan olen jo esittänyt, tässä siis muutama lisää :)

Kuvat lainattu: Shepherd, Costo, Villeroy & Boch ja Clinique


Olen sellainen vilukissa, varsinkin näin syksy- ja talviaikaan, että Shepherdin lämpöiset tossut (1) olisivat enemmän kuin tervetulleita lämmittämään jalkojani. Olen kuluttanut jo kahdet Shepherdin tossut melkein puhki, mutta en ole vielä raaskinut heittää kumpaakaan paria roskiin.

Coston hattu (2) olisi myöskin kiva. Minultahan löytyy jo Coston Kombai-hattu mustana pinkillä tupsulla, mutta tuo joulunpunainen valkoisella tupsulla olisi niin kiva ja sopisi just eikä melkein minun Peak Performancen punavalkoisen Windstopperin ja punaisen untuvaliivin kanssa yhteen ;)

Lisäystä Villeroy & Bochin Alt Luxemburg -astiastoon (3) on aina tervettullutta. Esim. syviä lautasia kaipailisin lisää kuten myös alkuruokalautasia. Olen myös viime aikoina ihastunut Alt Luxemburgin neliön muotoisiin lautasiin, niitä olisi kiva käyttää tarjoiluastioina. Kotoa löytyy jo kaksi neliön muotoista lautasta, mutta muutama lisää ei olisi siis pahitteeksi ;)

Cliniquen 3-Step -ihonhoitosarjasta (4) kaipailisin sellaista matkakokoista settiä, joka olisi helppo kuljettaa mukana lyhyillä ja vähän pidemmilläkin reissuilla.



Kuvat lainattu: FinnishDesingShop, AdLibris ja Iittala


Olenkin täällä blogin puolella aikaisemmin kertonut kerääväni Iittalan Tapio -lasistoa (5). Hyvin olen jo saanut kasaan tuota sarjaa, mutta mieluusti ottaisin siihenkin vielä täydennystä esim. valkoviini-, punaviini- tai liköörilasien muodossa.

En ole kuluneen vuoden aikana lukenut kirjoja ihan hirveästi. En oikein tiedä mistä se johtuu, kun viime syksynä ahmin kirjoja oikein roppakaupalla. Nyt kuitenkin on lukukärpänen taas puraissut ja jotain tyttöhömppää (6 & 8) olisi kiva saada lahjakasi. Olen lukenut esim. Sophie Kinsellan kirjoista  mm. Shopaholic-sarjan kolme ensimmäistä, joten tuo sarjan neljäs kirja kiinnostaisi kovasti.

Iittalan Vitriini-rasioita (7) olen kerännyt sekä sitä pienempää (60x60 mm) kokoa että isompaa (108 x 108 mm) kokoa. Pieniä Vitriini-rasioita minulta löytyykin jo neljä, mutta tuota isompaa Vitriini-rasiaa kaipailisin vielä ainakin yhden kappaleen verran. Tuo omenanvihreä on aika herkullinen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

AddThis

Related Posts with Thumbnails