perjantai 15. kesäkuuta 2012

Alvar Aalto Collection

Ja sitten siihen Diners Club Rewards -tilauksen sisältöön :) 

Sain viime syksynä työkavereiltani tuparilahjaksi Alvar Aalto Collectionin teräskulhon. En tiedä miten ne osasivatkin sen minulle ostaa, mutta se valinta meni työkavereilta niin nappiin kuin vaan olla ja voi. 

Olin jo pitkään haaveillut Alvar Aalto Collectionin teräskulhoista ja -vadeista, mutta en vain ollut raaskinut ostaa itselleni. Joten kun tuon kulhon sain tuparilahjaksi olin onnesta mykkänä.




No nyt tuli sitten sopiva tilaisuus käyttää niitä Diners Club Rewards -pisteitä, ja mihinkäs muuhun minä ne laitoin kuin Alvar Aalto Collectionin teräsvatiin, siihen pienempään. Nyt sai siis pieni kulho kaverin :)

Tykkään näistä teräsvadesista ja -kulhoista ihan äärettömän paljon. Ovat jotenkin niin pelkistetyn tyylikkäitä, ja ajattomia.




























P.S. Viimeinen työpäivä tänään ennen lomaa, jihuu! :)

2 kommenttia:

  1. No hemmetti, on kyllä hyvännäköiset päällekkäin, taidan myös hankkia tämän pienemmän, isompi mulla jo on... Aallolla on myös vanhempi lasinen "kukka", mutta sen hinta on niin suolainen, että jää ikuiseksi haaveeksi.. Ansku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse tykkään kanssa kun ovat noin päällekkäin :) saavat nyt ainakin toistaiseksi olla noin.

      Poista

AddThis

Related Posts with Thumbnails